Vera & John Casino proberen het op de Belgische markt

Het is geen geheim dat als het gaat om online casino spellen, België één van de beste plaatsen is om als speler te zijn. Er zijn zeer weinig beperkingen op wat kan worden gespeeld en het enthousiasme van de bevolking voor de nieuwste slots en andere spellen betekent dat elk merk hier onderdeel van wil zijn. Natuurlijk is er geen tekort aan top kwaliteit bij het online aanbod voor spelers, want bookmakers met een grote naam hebben al een belangrijk stuk van de markt in bezit. Van Unibet en Casino777 tot Carousel.be en Circus: deze merken zijn de grootste namen van de gaming industrie in België en bedienen duizenden tevreden spelers. Er is echter altijd wel ruimte voor één meer en zeker als ze dingen doen die een beetje anders zijn. Vera & John Casino hebben al duidelijk gemaakt dat ze hier op willen inspelen.

Het casino zelf is al lange tijd favoriet hier bij Belgische online casino gids onlinecasinolijst.be, met als meest opvallende deel van het proces, hun bereidheid om het op te nemen tegen zowat elke grote gaming naam om de breedste selectie van casinospellen te leveren. Vanaf nu vindt u een aantal van de grootste en beste online slots zoals die van Microgaming, Net Entertainment en BetSoft naast de eeuwige klassiekers uit het landgebaseerde wereldje zoals IGT, Bally en nog meer. Nu ze op zoek zijn om hun plaats te veroveren bieden ze hun Belgische spelers een adembenemende selectie van spellen aan met een groot aantal titels en dit alleen al is een goede reden om daar te gaan spelen.

vera-john-casino

Natuurlijk is er meer nodig dan duizend verschillende spellen om een ​​grote naam te worden op zo’n drukke markt, maar het casino heeft plannen om dit te gaan aanpakken met één van de grootste casino marketing campagnes die we ooit hebben gezien. Net zoals de Belgische spelers die tot vrijwel elk online casino toegang kunnen krijgen, zijn er ook relatief weinig beperkingen op de reclame op televisie en Vera & John hopen een impact te hebben door een budget € 2.000.000 voor een dergelijke campagne opzij te zetten.

Het commentaar van Gallucci (CMO) op de plannen: “We lanceren op een overvolle markt en voor de noodzaak om een ​​merk te creëren zullen wij gebruik maken van de kracht van de media. Hierdoor zal mogelijk zijn om op alle kanalen tijdens de opbouw een grote PR- en sociale media campagne te starten.”

Het casino zal een of meerdere marketing bureaus in de nabije toekomst selecteren om de verwachte resultaten te kunnen leveren, zodat onze Belgische lezers kunnen verwachten dat ze de komende maanden veel over dit casino zullen gaan horen.

Als u al bent verleid door het vooruitzicht van een grote selectie spellen en een aantal hoge kwaliteitsbonussen en beloningen dan hoeft u zeker niet te wachten totdat de campagne op uw scherm verschijnt. Vera & John staan te popelen en zijn klaar om België en de hele wereld te gaan veroveren en op deze website dus vindt u alvast een voorproefje van wat u kunt verwachten.

 

 

This entry was posted in Online Casino. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post. Both comments and trackbacks are currently closed.